I CANT SLEEP WITHOUT YOU :love:

Jag kan inte sova och klockan är 02:55... Men eftersom att jag inte har något att göra så hittade jag en massa random frågor på en annan blogg! :D

Utseende:
Ögonfärg? - Blå Gröna, kanske lite gråa..
Hårfärg? - Blond ofc <3
Är det din naturliga hårfärg? - Jao xD
Skostorlek? - 37-38

Hur ofta duschar du? - When I need to, like 3 times in 1 week... -.-
Använder du deo? - Ja, men inte ofta.. xD
Brukar du borsta tänderna varje dag? - Nja, beror på.. xD
Använder du parfym? - NEJ

Vad föredrar du
Cola/Fanta? - Fanta! :D
Tv/Data? - Dator!
Blå/Rosa? - Blå!!!
Skola/Jobb? - Orka jobba... I pick Skola xD
Fest/Softa? - Softa.. yeah..

FRÅGOR


Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - Jag är inte riktigt säker på det...
Vad tycker du om kärlek? - Vackert..Lycka... Helvete...
Har du flashat/strippat nångång? - No...
När kramade du någon sist? - Idag ;D
Saknar du någon speciell person? -Jag saknar min morfar... :(
Har du svårt för att bli kär? - Nej.. xD Jag blir alltid kär i dom som inte vill ha mig... xd
När kysste/hånglade du med någon sist? - ...Never?...
Ångrar du det? - ....
Är du singel? - I have allways been' a singel :D
När fick du senast en komplimang? - Ehm... Förra veckan nån gång?


Har du någonsin

Varit medvetslös: - Japp..
Hånglat med nån riktigt ful: - Är du trögfattad eller?..
Hånglat med fler än 50 pers: - >.<
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: ASSÅ HAR DU INGEN HÖRSEL ELLER FÖRSÖKER DU BARA RETA UPP MIG?!
Gjort något riktigt dumt: - Ja. Vem har inte gjort det?
Gjort något du verkligen ångrar: - Hmm... Ja... :S
Varit nykter på någon nyårsafton: - Har alltid varit nykter xD
Åkt ambulans: - Nope, and I dont want to..
Gjort nåt olagligt: - Jag kan ha snattat något när jag var liten. hehe...
Blivit polisanmäld: - Nej...
Fått din mamma att gråta: - Några gånger, men inte många..
Skämts över dina föräldrar: - Japp.. xD But I will Allways love them.. :love:
Skämts över dig själv: - Ofta...
Sagt jag älskar dig och menat det: - Ja?
Tagit droger: - Ehmm... Låt mig tänka... Hmm... En gång kanske.. HAHA nej, bara skoja xD
Vilka kläder sover du i: - Ett nattlinne eller pyjamas.. Det beror på hur varmt eller kallt det är.
Vad hatar du verkligen: - En person som nu är död, but still
Varit kär: - Ja, många gånger!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: - ja...
Är du ensam nu: - Ja, typ.. HAHA.
Vill du gifta dig: - Yes, ofcourse, but I think I am to young right now..
Vill du ha barn: - Jao, haha.

Senaste personen som:
Sov i din säng: - Min katt..
Såg dig gråta: -  Mamma, pappa, Nellie...
Fick dig att gråta: - Thats so fucking secret..
Du gick på bio med: - Johanna! :D
Skällde på dig: - Mamma... xD
De senaste 48 timmarna har jag:
Gråtit: - Ja..
Kramat någon: - Ja..
Pussat någon: - Nej...
Köpt någonting: - Ja...
Sjungit: - Ja
Saknat någon: - Ja

Har jag?
Digitalkamera: - Ja! En kodak <3
Telefon på rummet: - Ja.. Jävla telefon... :@
Egen dator: - Yes
Könssjukdom: - Nej.....
Bra kompisar: - Ja, 4 st.. :D
Tar du receptbelagda mediciner: - Ehmm... Yes... :S

Comments -->
Skrivet av:: Bloggarmaja

ibland kan listor vara lite trevliga :)

2010-11-15 @ 08:18:51
Blogg/Webbsida: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Skrivet av:: j o a a n s s o n 's ♥

du en ny header? :)



svar: haha okej :D

2010-11-15 @ 10:37:42
Blogg/Webbsida: http://johaanssons.blogg.se/
Skrivet av:: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-15 @ 12:48:21
Blogg/Webbsida: http://modegrabben.blogg.se/
Skrivet av:: absoluteelin

sv: jag håller med!! jay är gryyyyyym <3



läget med dig då? :)

2010-11-15 @ 13:51:46
Blogg/Webbsida: http://elinsofieulander.blogg.se/
Skrivet av:: Anna

Kul att läsa älskar att läsa såna här listor :)

2010-11-15 @ 15:19:17
Blogg/Webbsida: http://annaanstensen.blogg.se/

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0