FILMTIPS - DUMPA HONOM!

Den här filmen är värd att se!

Haha, nu skriver jag ner vad det står på baksidan: Kommer du ihåg den där snygga killen som sa att han skulle ringa, men inte gjorde det? kanske tappade han bort ditt nummer, kanske ligger han på sjukhus eller kanske han är helt ovetandes om din charm och din framgång. Eller är han bara inte intresserad av dig... Huvud rollerna spelas av Ben Affleck, Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Jennifer Connelly, Kevin Connolly, Bradley Cooper, Ginnifer Goodwin, Scarlett Johansson och Justin Long. Dumpa Honom är en charmig, sexig och helrätt film, som bygger på bästsäljaren "Dumpa Honom! Han vill faktiskt inte ha dig" av Sex and the City manusförfattarnaGreg Behrendt och Liz Tuccilo.

Original titel: HES JUST NOT THAT INTO YOU

Jag måste bara säga att jag har nog aldrig sett en sån här bra film i hela mitt liv! Okej... Det har jag, men den är verkligen bra! En av mina favorit filmer. ^^ Men jag tycker att du ska ta och hyra den och se på den. Med en kompis eller helt enkelt ensam. Haha, okej, välj själv!

Comments -->

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0