H&M-exakt min stil!

Gud, vad jag älskar H&M! Dom har nästan bara snygga kläder! Jag och Johanna, ofcourse ;)  ska åka in till centrum om någon vecka, och jag vet PRECIS vad jag ska ha! Okej, cardigan är ganska dyrt...Men ibland är det värt det, fast jag ska nog  köpa den en annan gång, tror jag :)
Jag känner för att klippa mig, kort. Inte jättekort, men jag vet hur jag vill ha det! :D
Vi känner våran hårfrisör väldigt bra, så vi får lite rabatt ;)
Aja, jag orkar inte skriva mera, jag svettas här inne i mitt rum och det är 18 grader! Gud, jag måste ta och öppna fönstret, men vi hörs senare!

Comments -->
Skrivet av:: Yohanna

Cardiganen såg ytterst mysig ut! :)



SV: Okej, men ibland är det väldigt skönt att bara ta det lugnt :)

2011-01-09 @ 21:52:43
Blogg/Webbsida: http://fireflybaby.blogg.se/

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0