SEGT...

Fan va trött man kan vara då, häll på att däcka på tangentbordet.
Det hade blivit ett VÄLDIGT långt inlägg då!
Jaha, nu höll man på att däcka igen, SLUTA JOANNA! Jag orkar inte tjöta
med mig själv, jag får väl däcka om jag behöver däcka istället. :)
Det här har varit en....Hmmm....Vad ska man säga? En låång och ganska, tråkig dag.. Jag orkar inte med tisdagar! Vi har en sån här 'Elevens Val' grej varje tisdag, men vi har inte haft det sen i början av November!
Och, det vi gör nu i slutet av dagen är att träna på en pjäs, jag vill inte ens va med. :( Plus att jag är hur
jävla blyg som helst, när vi tränade idag, så fick jag tårar i ögonen- som tur va att dom inte rann ner för kinderna x] - så blyg är jag, vi ska göra det för 4an och 5orna, PLUS deras och VÅRA föräldrar! Jag kommer ju fan svimma dör framme på scenen! Jag ska nog va sjuk den dagen. Jag hoppas att jag blir sjuk då! :S
Men nog om det, jag orkar inte skriva mera, men jag ska hålla på och leka lite med designen och se om jag kan ta det ;)
DAGEN HAR VARIT HUR DÅ?
Det här

Comments -->

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0