THE DAY IS NEVER OVER <3


(Haha, bjuder på mig själv ^^)

Den här dagen har faktiskt varit ganska trög, fast jag har haft kul i alla fall! :D Jag ringde Johanna vid 4 tiden och bestämde att jag skulle gå till henne och leka! Haha :D Tack vare henne så har jag blivit helt fäst vid en låt! Hehe, älskar den! :love: Man kan väl säga att jag är väldigt trött nu! Men jag känner mig hungrig, och det ska man helst inte vara innan man lägger sig. Då kan man, typ, inte sova. Fast det har jag alltid haft problem med... :S NEJ! :'( Skulle precis stänga en 'luftgrej', haha, vet inte vad det heter!  xD Men, ja, ehm.. Den fastnade när jag skulle stänga den igen. Så nu är det jättekallt i mitt rum!! Jahapp, då får man sluta skriva och försöka rätta till skiten här då!
Hoppas ni haft en bra dag! ^^
Om ni undrar...Så var det denna låten Johanna fått mig att lyssna sönder <3
HOFFMAESTRO - YOUNG DAD :love:

Comments -->

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0