THE WORLD IS NOTHIN' WITHOUT YOU

Godmorgon godmorgon! Okej, god eftermiddag, ska man kanske säga... Har sovit ganska bra, utom att jag somnade vid 4 och vaknade kl 11. Har haft svårt att sova på den senaste tiden. Jag kollade upp på Umo.se om sömnen. Det står att när man är i puberteten så kan man ha svårt att sova. Men att det viktigaste är att man ligger och vilar, man behöver inte sova, bara man vilar ögonen. Det är ju ganska bra, för mig i alla fall, somnar väldigt sent på natten. Men jag ska lägga mig extra tidigt idag, ska till Halmstad imorgon, eller ja, till Halmstads sjukhus. Det är en sådan här undersökning, jag vill egentligen inte prata om det, men kan säga lite lätt bara. Ända sedan jag var nyfödd så har jag haft en tarm som inte fungerar, först trodde vi och läkarna att jag hade cancer, tills jag blev 8 år och låg inlagd, så kom en utav läkarna och sa att det i alla fall inte var cancer, lättnad... Men det var en tarm då, som, inte fungerar. Men jag på på flytande medicin varje dag så att den SKA fungera, haha. Ända sen dess så besöker jag en läkare i Halmstad och kollar upp och sånt 1 gång i halvåret. Men det dåliga är att dom egentligen inte riktigt vet vad det är. Men eftersom att jag mår bättre av medicinen är det det ända som räknas. :) Fast jag kommer ganska efter i skolan, när jag får sån värk att jag inte kan gå dit. Men jag kommer oftast ikapp dom andra, men eftersom att jag ska börja på högstadiet i sommar så kommer det bli lite krångligare, man får inte vara hemma ifrån skolan så mycket som jag e. Men nu har jag skrivit av mig, puh, gött ;D Jaha, det här var jag inte beredd på, haha! Men jag kommer upp senare, ska städa mitt jäkla rum som har blivit stökigt direkt... >:(

Comments -->
Skrivet av:: lisa ♥

- japp :) Hur mår du?

2011-01-06 @ 15:28:01
Blogg/Webbsida: http://magiclisa.blogg.se/
Skrivet av:: lisa ♥

Vad görs?

2011-01-06 @ 15:30:23
Blogg/Webbsida: http://magiclisa.blogg.se/
Skrivet av:: Yasmine

Okej, jo, det är bara bra här med :)

Vad gör du då?

2011-01-06 @ 16:57:51
Blogg/Webbsida: http://ladyyasmine.blogg.se/

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0