NAGEL FRÖKEN!


Usch, vad tiden går fort, fast det är ju bra, jag längtar till helgen utan anledning, eller jo, jag får sova ut ordentligt, jag har liksom vänt på dygnet, eller vad man ska säga... Men jag har gjort mina läxor, geografi.. och jag har ätit middag, men ikväll ska jag ta en liten varm macka, så jag inte blir hungrig ikväll, som jag blir ibland när jag lägger mig, antingen så är jag en sjåpen människa (herregud, stavning!?!) eller så äter jag för lite... Men jaja, vi har musik som vårt första ämne på dagen, vi spelar gitarr varje gång, och min musik lärare säger att jag behöver klippa mina naglar om jag ska bli en gitarrist, men har jag någonsin SAGT att jag vill bli det? Nej just det! Plus, att jag har klippt mina naglar för "hennes skull", men hon säger att jag ska klippa dom.. Men nu kan jag inte klippa dom mer, för då kommer ju för faan (ursäkta mitt språk^^) mina nagelband att spricka! Jag kan inte klippa dom mer, dom ser så långa ut för att dom sitter på något konstigt sätt, inte konstigt, jag ÄR ju konstig.. Men om hon säger så imorgon, så skiter jag bara i det.. Jag orkar inte med hennes tjat om naglar, jag får ju inte ont när jag spelar, jag kan trycka ner fingrarna ordentligt. Så, det var det ja... Haha, im weird.. Jag har i alla fall haft en trög dag. :) Jag hoppas att ni inte varit lika tröga som jag..

Comments -->
Skrivet av:: ♥ johaansson's ♥

svar: vad för läxa? :P jag dunkar musik! :D

2010-11-09 @ 20:12:05
Blogg/Webbsida: http://johaanssons.blogg.se/

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0