VÄLKOMMEN!

Välkommen till min blogg! Jag heter Joanna och har bloggat i flera år, men jag blir trött på bloggar jag haft i någon månad, men jag hoppas att jag ska ha denna i minst 1 år! Jag är en 12 årig tjej som drömmer om att bli författare (eller sångerska! Men det har väl alla någonsin velat bli? Haha, det är bara något i mitt huvud som vill det, antagligen?). Jag älskar att läsa så det är nog därför jag började att blogga egentligen, och för att jag älskar att skriva, såklart...  Ohc som ni kanske har upptäckt så är det mitt i natten, ellr ja, 20 i 5 på morgonen. Jag har inte sovit på hela natten och är hur trött som helst, dessutom är jag hungrig! KRIS! Men jag måste sluta nu, eller ja, måste och måste, jag vill sluta skriva nu, jag är alldeles för hungrig, men jag ska hålla på med designen istället. Så kanske jag glömmer hungern. Hoppas det i alla fall! Ja, men godnatt och, godmorgon anatar jag?


Comments -->

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0