Vegetarianer.

Har precis kommit hem från Johanna nu och har redan tagit på mig pyjamas, eller redan och redan, jag är faktiskt väldigt trött! xD Men hon och jag har bestämt att vi ska bli vegetarianer, i en vecka, haha! Om det går bra den veckan utan kött så ska vi fortsätta en vecka till. Jag kommer nog ha ganska svårt, jag äter ganska onyttigt, (INTE BRA!) har ganska svårt för att äta grönsaker. Men det är ett väldigt bra sätt att lära sig äta det, haha! Men jag kommer nog inte fortsätta att vara vegetarian hela mitt liv. Det hade jag aldrig klarat! Jag är den i familjen som äter mest kött, hehe. Men jag ser faktiskt fram emot det! En i min klass, Clara, hon är vegetarian, men jag vet inte riktigt hur hon klarar av det, fast det är klart, hon har ju varit det hela livet! Hela hennes familj är vegetarianer. Men det ska bli kul! ^^)

Ni som har Facebook kanske har blivit inbjudna till ett världspuffkrig som är imorgon? Jag har blivit det och här ska det minsann puffas!!! Jag är ganska konstig, men jag har blivit helt besatt av Facebook dom senaste dagarna. Jag spelar liksom inte Farmville, eller Petville, CityVille och sådant, ganska tråkigt xD Jag chattar med kompisar, sätter ut bilder och sånt. Och såklart så har jag skyddat min Facebook så att bara dom som är mina vänner kan se min information och bilder och sånt. Hehe, men nu ska jag äta upp min NonStop-Marabou! (ONYTTIG!) Hehe, har ni gjort idag då?

Comments -->
Skrivet av:: Issa

Oh söt ko! :D

2011-01-04 @ 22:50:17
Blogg/Webbsida: http://khia.blogg.se/
Skrivet av:: Issa

sv: hahahah absolut! :D

2011-01-04 @ 22:55:15
Blogg/Webbsida: http://khia.blogg.se/
Skrivet av:: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: haha vadå då? :/

2011-01-04 @ 23:02:50
Blogg/Webbsida: http://mallanbrallans.blogg.se/
Skrivet av:: Issa

sv: Min dag har vart toppen! :D sj? :D

2011-01-04 @ 23:10:40
Blogg/Webbsida: http://khia.blogg.se/

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0