BAD UPDATING


Det har varit dålig uppdatering idag. Men imorgon kommer det nog en hel drös av inlägg och bilder! Jag hade också tänkt att ta och visa en teckning jag har gjort! Haha, "teckning" vet inte om det låter lite barnsligt, men det är en teckning i alla fall. Jag älskar att fotografera och teckna! Så det blir både och imorgon! [stavning?] Hehe, ska nog teckna lite innan jag går till sängs ikväll. Blir ganska trött efter det. Imorgon är det söndag va? Nej, jag vill ha längre lov! Veckan har gått så fort, jag har inte hunnit med! Eller, jo, jag och Johanna har sovit över hos varandra 2 dar i rad nu, men ändå! Fast jag har ju haft kul också. Men det kommer ändå bli ganska skönt att få komma tillbaka till skolan. Jag har faktiskt längtat liiite. Jahapp, nu tänkte jag skrubba ansiktet och ta på mig myskläder och sätta mig och teckna i en liten hörna här någonstans. Hoppas ni haft en trevlig lördagskväll!

Comments -->

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0