BUSY DAY!


(Haha, min lilla Texas, soffpotatisen. :D )

Idag, har det varit en ganska upptagen dag, jag har varit i stan, jag har försökt få på Texas det nya halsbandet(blev inte av..), jag har duscat, faktiskt nyduschad, jag har gjort läxorna, matte, som jag suger på... Och jag har hälsat på min lilla mormor. Så, den har varit ganska upptagen.. Men, jag ska försöka vara mera aktiv i morgon. Jag kanske hinner visa mina kläder som jag ska ha på mig idag, (som jag också hade på mig idag..^^) hann aldrig visa det... Men jag hoppas att ni inte haft det lika stressigt som jag.. Fast, dom som går på skolan kanske har haft det lite stressigt, det var ju första dagen i skolan på en hel vecka!! Jag var as stressad i morse, jag vaknade för sent och fick springa till skolbussen! Jag hann i alla fall... :) Men nu ska jag gå och fixa håret, det är ganska rufsigt just nu. Men jag hoppas att jag kommer att hinna vara lite mer aktiv imorgon! Hoppas ni sover gott ikväll :D

Comments -->
Skrivet av:: ♥ johaansson's ♥

söt soffpotatis ^^



svar: jag är jätteförkyld :(

2010-11-08 @ 23:26:26
Blogg/Webbsida: http://johaanssons.blogg.se/

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0