HOME


Nu har lilla Johanna åkt hem.. Min bebis. Haha, det kallar hon mig. :) Vi hade jättekul i alla fall. Vi tittade på "Nalle har ett stort blått hus", vi upptäckte en massa fail dom hade gjort, men eftersom att dom är för 3-5 så är det såklart att dom inte bryr sig om det. Dom små ser ju inte sådant. Och vi är ju 12 år. Haha! Vi var mest inne på internet och pratade en massa. Mysigt! Jag hoppas att ni också hade en trevlig fredag! Någon som tittade på Idol förresten? Jag vill veta vem som åkte! Fast, jag kan ju kolla i tidningen... Jaja, ha en fin eftermiddag! :D

Comments -->
Skrivet av:: Laila♥

ser ut s om choklad =) geir åkte ur

2010-11-06 @ 17:00:21
Blogg/Webbsida: http://lailaaziz.blogg.se/

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0