IM HOME EARLY, THEN GET TO THE HOSPITAL...


Jag kom hem tidigt idag, jag fick ringa hem, har inte gjort det på aslänge, men min lärare typ, gör allt för att jag ska stanna i skolan, så hon skickade iväg mig till skolsyster, men innan det sa hon att jag skulle ta en promenad på skolgården med Sara, min kompis, och som tur va, hade vi inte hunnit samla in mobilerna än, så när vi gick där på gräsmattan smsade jag mamma och sa att jag fortfarande hade ont i magen (det började i morse) men hon svarade aldrig, och när vi kom tillbaka till klassrummet sa hon att jag skulle gå till vår skolsyster och kolla upp det, men som tur var så såg mamma smset och kom och hämtade mig. :) Men nu mår jag bättre, förutom att jag är så jävla trött! Men jag ska lägga mig tidigt kväll, så att jag kanske hinner ta en panodil eller nåt så att det inte gör så ont. Men jag har absolut inte gjort någonting, utom suttit vid teven hela dan.. Ganska tråkigt, och det kanske e därför jag är så trött. Och efter mamma hade hämtat mig, så åkte vi till sjukhuset, Nellie, min lillsyrra är så sjuk hela tiden, så vi skulle kolla upp det. Men det var något som heter, nesselfeber, eller nåt, kommer inte riktigt ihåg :S Men nu ska jag besöka några bloggar så, ciao! :P

Comments -->
Skrivet av:: ROBINA :D

gud vad skönt för er som bor där! Här är det massa snö kvar :(

2010-11-10 @ 17:23:30
Blogg/Webbsida: http://refflan.blogg.se/

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0