SKUMTOMTAR!



Sitter här och äter skumtomtar. Mumsigt! Hehe, någon mer som äter det just NU? Haha, maybe...Har tråkigt som vanligt, förutom att jag lyssnar på musik, och läser bloggar. Maroon 5 är väl ändå bäst? Eller, tycker ni det? JAG TYCKER DET!  Dom gör så jävligt bra musik! Mina favorit låtar med dom är:


Wake up call - Maroon 5

Misery - Maroon 5

Don't know nothing - Maroon 5

Stutter - Maroon 5

Tangled - Maroon 5
Jag älskar deras musik! Dom är AWESOME!!! Okej.... Jaja, ha en bra kväll, ska gå in på kanal 5 och titta på Big Bang Theory nu. hehe..

Comments -->
Skrivet av:: Andreas Lovarli

Hehe. Det här inlägget fick mig att le lite, faktiskt.

Min flickvän tycker om maroon 5.



/ Andreas

2010-11-04 @ 19:07:56
Blogg/Webbsida: http://lovarli.com
Skrivet av:: Z A N D R A :)

vad gott med julskum! :D

2010-11-04 @ 19:13:53
Blogg/Webbsida: http://decevven.blogg.se/

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0