SNÖN ÄR HÄR!

Har varit en ganska bra dag trots allt!^^ Jag och Johanna möttes och gick en runda runt skolan och samhället och tog kort på snön. Blev GANSKA nöjd med NÅGRA foton!
Här har en hund gjort nr 1! Eller, det kanske inte är en hund?? DamdamdamDAAAMMM!!
Ursäkta mig, men kan någon tala om för mig var gräsmattan ÄR någonstans??
Cooling!!! ;D
Ja, det var väl, det... Hehe, jag hoppade in fort som fasiken in i duschen innan jag skulle möta Johanna! Men men... Det blev inte långvarit :( Fast jag är ju i alla fall ren xD Ska gå och byta lakan nu, sedan kollar jag upp några bloggar. Gjorde ni i eftermiddags då?

Comments -->
Skrivet av:: Sara

Fina bilder :

2011-01-05 @ 21:14:03
Blogg/Webbsida: http://aamaziing.blogg.se/
Skrivet av:: Joel Lindblad

Uch vad jag hatar snön :(

2011-01-05 @ 22:01:05
Blogg/Webbsida: http://scenbloggen.com/joellindblad

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0