SNÖN ÄR HÄRLIGT VIT!


Det här fotot tog jag i somras. Men det känns inte alls länge sedan! Men jag vill ha sommar NU!! :( Jag saknar att kunna gå ut, utan en massa ytterkläder, bada och en annan massa skit! Okej, det är inte skit kanske...haha! Fast det är nog inte så jättelång tid kvar till sommaren, eller jo det är det ju, men det kanske inte kommer kännas som att det är lång tid. Förra året tyckte jag gick hur fort som helst! Men jag vill att detta året ska vara trögt. Haha! Jag vill inte att det ska gå fort, det är bara jobbigt, då känns det inte som att man har hunnit göra det man skulle ha gjort det året. Men det är bara, få se här, ungefär.... 1 halvår kvar tills dess. ^^
Det blev inget sjukhus idag. Det är ALLDELES för mycket snö på marken, hela samhället stannar hemma, haha. Fast jag är ganska glad att det inte blev något sjukhus. Orkar inte idag. Lovet är snart slut och jag vill göra annat innan det ÄR slut! Som att va med kompisar, SOVA, mysa med familjen medan pappa har semester. Ja, ni fattar... Jag hade tänkt ringa upp Johanna och se om hon kan komma hit, så kanske vi kan gå upp till min andra kompis, Sara, hon har inte varit ute sedan lovet började! Så det är bäst att få ut henne medan det fortfarande ligger snö på marken, hehe.
Har ni för er idag då

Comments -->
Skrivet av:: Molly Bergström

Okej :P Det säger mig inget hehe xD

2011-01-07 @ 15:01:13
Blogg/Webbsida: http://mooollys.blogg.se/
Skrivet av:: Molly Bergström

Hihi :D

2011-01-07 @ 15:02:08
Blogg/Webbsida: http://mooollys.blogg.se/
Skrivet av:: Joel Lindblad

Jaa ! men vem längtar inte tills sommaren asså :D

2011-01-07 @ 15:14:48
Blogg/Webbsida: http://scenbloggen.com/joellindblad

Lämna gärna något:

Har du något namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon e-mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0